Reggeli után elindultunk a táborból a busszal. Még akkor lehetett választanunk, hogy hová menjünk kirándulni, amikor a kazincbarcikai uszodában voltunk úszásoktatáson. És mindenki egyhangúan Tihanyra szavazott, mert mindenkinek az tetszett a legjobban.

Amikor megérkeztünk Tihanyba, nem mindenki egy helyen szállt le. Az én csoportomat a partnál tették ki.

Utána a tanárokkal és a többiekkel elindultunk a Tihanyi apátsághoz. Nagyon hosszú volt az út, de attól még jó volt. És mikor megérkeztünk, nagyon szép volt a kilátás: sok hajó volt meg szörfösök. És a templomnak gyönyörű tornyai és szobrai voltak.

Utána meg elmentünk a tihanyi strandra. Az elején nem mindenki mert belemenni a hideg vízbe. De a végén, amikor a bőrünk megszokta már azt a hőmérsékletet, akkor pont klassz volt.

Mindenki jól érezte magát, de utána már mennünk kellett, mert indult a hajó. Mondjuk nekem jobban tetszett a hajózás, mint a strandolás, mert a hajóról szebb volt a kilátás.

Amikor a hajózásnak is vége lett, akkor elmentünk kajálni. Nem mindenki evett egyformát. Volt, aki hamburgert evett, és volt, aki lángost.

Utána elindultunk a busszal, visszajöttünk a táborba, majd lepihent mindenki. Én is nagyon elfáradtam a kiránduláson. Amikor visszaértünk, elmentem pihenni a szobánkba. Egészen a vacsoráig aludtam.