Buszra szálltunk 6 órakor, reggel még álmosak voltunk, de hamar jó hangulat volt, szólt a zene is a buszon, amiket szeretünk. leszálltunk párszor, mosdóba meg stb. fél 12 fele bementünk ebédelni: csontleves volt, rántott hús petrezselymes krumplival meg rizsával. Desszertet is kaptunk, annak nem tudom a nevét, valami pudingos-fagyis valami volt, de nagyon finom volt minden fogás.

Utána utaztunk még pár óra hosszát, leszálltunk megnézni a Kossuth forrást és ittunk is belőle, volt akinek ízlett a víz volt akinek nem. Ilyen ásványvíz-szódavíz volt, meg ilyen vas íze volt. Nézelődtünk még egy kicsit, utána jött a busz, felszálltunk elmentünk a szállóra, elfoglaltuk a helyünket, ki hol alszik. Adtak ágyneműket, aki kért törülközőt is kapott. A szobák jól voltak, tiszták, jól el tudtunk helyezkedni. Utána mentünk vacsorázni, hurkát kaptunk ketchuppal, mustárral,kaptunk sárgadinnyét is. Ettünk, utána a partra bementünk fürödni együtt, ott voltunk páróra hosszát visszajöttünk, pihentünk, meg megfürödtünk, átöltöztünk stb. éhesek voltunk még, meg megéheztünk a víztől. Kaptunk kenyeret, sajttal, lekváros kalácsot és almát is. Ja, és jégkrémet is kaptunkJ

Volt tűzijáték is, kimentünk a partra, hogy megnézzük. Nagyon szép volt , örültünk is neki nagyin. Visszajöttünk, valaki mindég éhes volt, az még kapott enni J, míg kint voltunk egy kicsit beszélgettünk. 10órakor mindenki elfoglalta a szobáját és elaludtunk. Akik foglalkoztattak minket, azok is nagyon rendesek voltak. Lényegébe ennyi történt.