Balatoni egyveleg

Amikor meg érkeztünk a balatonra akkor még nem ismertem senkit. De most már elég sok német gyereket ismerek és magyart . A tábor nagy élményeket ad. Sok olyan helyen voltam, ahol még soha. A Balaton kicsit hideg, de az nem baj xd . :) És nem anyira kicsi a víz de, nem is anyira hideg . De jól érzem magam. A kaja nagyon finom , de a mi csoportunk is főz minden vacsorát és meg hívjuk az ismerőseinket es meg osztyuk velük . Az az 1 baj van, hogy az egy hét hamar elszalad , és indulunk haza, de amúgy ide felé sok volt az idő, amit utaztunk xd a németek egy sportiskolából érkeztek. Az apukám minden nap fel szokot hívni , mert hiányzok nekik, de itt van a Szilvi nene és az Attila bátya és az unka tesóim és velük el vagyok , el vicelődünk így nem anyira hiányoznak a szüleim xd , de még azért hiányzik.

Váradi Ernő olvasátok szivesen :)

ismerkedés más táborlakóval

A táborban vannak itt német táborozók is, akik bírkózók. Amióta itt vagyunk, azóta jóformán  majdnem mindig találkozunk velük és nekünk nagyon szinpatikusnak tűntek,ezért megismerkedtünk velük. Jól elvagyunk velük próbálunk velük kommunikálni és van amikor sikerül.Így pár napja van úgy, hogy meghívjuk őket vacsorázni, vagy ha uzsonnát kapunk, akkor arra is.A szobájuk közel van a miénkhez és általában mindig látjuk őket,ezért sikerült összeismerkednünk velük.Úgy vettük észre,hogy nagyon szeretik a magyar ételeket. Ők németek, de attól,hogy mi magyarok vagyunk megértjük őket még, ha nem is beszéljük az ő nyelvüket ugyan úgy ki tudjuk következtetni, hogy mit akarnak mondani.

Jámbor Xénia Sziasztok! Olvassátok sok szerettel!

Focimeccs a zánkaiakkal

Csá

Mai nap is nagyon jó volt. Játszottunk a zánkai csapatal fociztunk és kerverve osztottuk el a csapatot és nagyon jó volt, sok nevetséges dolog volt pl.. Bari Dávid fel rugta kb 5m magas fára a labdát, ő mászot fel érte mezítláb és Hervoly Márk tartott neki bakot és bár megcsúszott a lába, de nem volt gáz, mert leemelték a fáról és  folytattuk a focizást, mi nyertünk, aztán le mentünk a stranda ott is szuper volt utána meg főztünk!!!

Atosz

Balatoni riport *.*

Lent voltam a Balatonon és megkérdeztem pár strandolót, hogy hogy érzik magukat.

Azt válaszolták, hogy jól érzik magukat, de főleg tetszik nekik Pálköve.

Még azt is mondták, hogy a Balaton vize hűvös, de jól érezték benne magukat.

Mind 3. strandoló ismer Borsodi rokonokat.

Azt mondta Richárd, hogy BORSOD Abaúj Zemplén megye szép és jó csak sok a munkanélküli

Valóban borsodban sok a munkára szoruló ember szerintem jó lenne, ha minden munkanélküli ember tudna dolgozni, de sokan dolgoznak és a munkájukat is szeretik.

A strandolók elmondták, hogy mit dolgoznak: Richárd kamionvezető, Magdi Tanító, Alexandra pedig tanuló.

A 2- strandoló szeret olvasni a 3-dik pedig, szeret kamiont vezetni.

Strandolók megengedték, hogy riportot készítsek velük és azt mondták, hogy a balogunkba belerakjuk a nevüket.Balaton

Éjszakai kísértetjárás

Második nap este kitaláltuk a lányokkal, hogy csinálunk egy kísértetes filmet, és felrakjuk facebook-ra.   Viki mesélt Kriszti volt a szellem, aki az ajtó mögött bújt el. Viki mesélte, hogy a kísértet kopogott ekkor Kriszti is kopogott. Levette magáról a lepedőt. Pont vége lett a játéknak, amikor hirtelen lekapcsolódott a lámpa. Nagyon megijedtünk és mindenki Xéni ágyára ugrott. Kiderült, hogy csak Attila bácsi volt, aki hallotta, hogy takarodó valamint lámpaoltás után még hangoskodtunk.  Amikor meg akartuk nézni a filmet meg tudtuk, hogy Tina semmit nem vett fel a történtekről. Ez egy vicces, ijesztő, de felejthetetlen élmény lett a számunkra. Ha szeretnétek látni ezt a filmet holnap reggel, megtekinthetitek itt.

Váradi Andrea, Koták Alexandra Letícia (PURSLY)

A Purssly

Nagyon jó a nyaralás, nagyon sokat hülyéskedünk, sok új barátot szereztem.Minden nap kimegyünk úszni,kimegyünk a pályára focizni és szaladgálni. A szobaszemléken mindg jók vagyunk, reggelente megyünk futni és edzeni. Ma is lessz tábor tűz és foci, activityt is játszottunk tegnap este. Tegnap délután voltunk hajózni és egyesével bemehettünk a kabinba is. Az eddigieket nagyon élveztem és remélem nagyon jó lesz továbbra is.

/Berki Richárd/

A nyári táborban!

Én nekem amióta itt vagyok jó formán pozitív érzéseim vannak.Nagyon jó strandolni ,jók a közös játékok minden ami van. Nagyon jó volt a Tihanyi kirándulás is.A szobánkban a szobatársaimmal nagyon sokkat poénkodunk! Esténként anyit nevetünk,hogy már egyszerre sok volna bárkinek.Jók a média csoport foglalkozásai.A balaton vize jó de van amikor hideg egy kicsit de ám nagyon nagy élményeket rejthet el az emberben ez a tábor.Jó itt lenni!!

/Jámbor Xénia/

Hínár

Amikor kicsi volt anyukám, bele nyújtotta a lábát az arlói tóba és elkapta neki a hínár . Segítségért kiáltott , utána jött a keresztapám és segícséget nyújtott neki . Ez a mese úgy jött eszembe, hogy a a Balatonba rá léptem a hínárra.

Papp Rajmund Váradi Ernő

Fabot

1.nap: Megrkeztünk
Megvolt a szoba beosztás és lepakoltunk a szobákba.Aztán egy fél óra múlva le mentünk a strandra.Visszajöttünk és játszottunk...csapatkvízt játszottunk.Utána takarodó volt és 11:00 lámpaoltás.

2.nap:

Felkeltünk 7:15-kor és felöltöztünk és 8:00-kor szoba szemle volt. Aztán reggeli és pár perc pihenő aztán reggeli eligazítás. Az egyik csapat lement a strandra, a másik pedig foglalkozáson vett részt.  A strandon nagyon jó volt, nagyok voltak a hullámok és játszottunk velük. Aztán aki lent volt a strandon az vissza jött és elkezdett főzni húsoslecsót! és sütöttem vakarót. Nagyon finom lett a kaja,ízlett mindenkinek. Utána volt egy fél óra pihenő , utánna játszottunk sokat, nagyon jó volt 10:00 takarodó, 11:00 lámpoltás.

3.nap:

Felkeltünk, 6:11 felöltöztünk és 7:00 szoba szemle. Utána reggeli , reggeli eligazítás és mentünk Tihanyba. Tihanyba felmentünk a Tihanyi Apátsághoz, ott bementünk a kolostorba. Utána mentünk a strandra, nagyon jó volt csúszdáztunk mindnyájan. Utánna kapott mindenki jégkrémet és mentünk hajókázni. Aztán vissza jöttünk de előtte kaptunk hamburgert vagy lángost, utána haza indultunk.

/Váradi Szintia/

Viszlát legközelebb !! :)

Ági néninek

Élni kell, Ezt én is tudom.

Élni kell én így Búcsúzom.

Élni kell, hát élj Boldogan!

Élnék én is, de nélküled hogyan?

Balatanodai nyár

Ózd kistérségi diákok vagyunk. A Dr. Ámbédkar Iskola tanodaprogramjának résztvevőiként idén nyáron hét turnusban táborozunk Pálkövén. A blogon az élményeinket osztjuk meg.