Kaja, kóla, olimpia

Főzni azért olyan jó, mert lehet idétlenkedni a fagyasztott hal fejével. Például kinyomjuk a szemét, a szájába nyúlkálunk.

Fecó piromániáskodik, majdnem legyújtja a házat.  Dzsenifer ott áll, és néz ki a fejiből. A többiek ülnek, és várják a kaját.

Reméljük, finom lesz a halászlé.

Bartus Alex, Lakatos Klaudia, Tóth Győző, Barta Balázs

A videót készítette: ifjabb Harkály Csaba

Pisti a király, meg a Csaba

A víz olyan mint a jég, a hínár és a homok nagyon furi volt az elején.  A gyerekek féltek bemenni a vízbe, mert hideg volt. Behúzták egymást a víz alá.

Harkály Csaba

A vízben vízipuskáztunk, még a tanárok is játszottak.

Meg van benne csomó vízi virág.

Azt mondják, hogy a vízben vannak halak meg piócák.

Először nem mély a víz, csak majd utána nagyon mély.

Holnap megyük hajózni a csoporttal.

Harkály István

Feladatok a Balatonon

Az előző csoport elrejtett egy kincset, és rejtvényt írtak nekünk, amit megtaláltunk pár perc alatt. Mindenki örült neki. Utána elkezdődtek a fiú-lány páros játékok. Négy csoportra oszlottunk. Mindenki jól szerepelt. 18:00-kor lementünk a Balatonra, de nagyon hideg volt a víz. Kilenckor visszajöttünk a táborba, tízig kint lehettünk, tízkor takarodót fújtak. Tizenegykor villanyoltás volt. Bence hajnali ötig horkolt és beszélt magában. Reggel nyolckor szobaszemle volt, utána 8:30-kor reggeliztünk, és most itt tartunk.

Bari Richárd

Kinyitjuk a Kincsesládát:

Utazás és megérkezés a Balatonra

Tegnap reggel útnak indultunk. 6.30-kor volt a busz a a Nimródnál. Utaztunk nagyon sokat, és el is fáradtunk. Sokszor megálltunk, mert sok volt a hugyos (velem együtt). Megálltunk egy helyen, és a gazban volt egy elrozsdásodott parasztbike + egy vaskapu.  Jól telt az utazás is. Énekeltek: Béci, Julcsi néni, Rozi néni. Budapesten megálltunk egy benzinkút melletti étteremben! Aztán onnan már csak 2 óra volt az út. Már mindenki nagyon be volt zsongva. Ott voltunk a Balaton mellett. Béci azt mondta, hogy 6 km, Ádám azt, hogy 15 perc. Eltelt egy félóra, de még Pálköve sehol. Hát amikor a Balatont megláttam,  azt mondtam, hogy én még nem láttam ekkora pocsolyát. Na aztán megérkeztünk a Pálkövi Táborba! Kipakoltuk a cuccokat, leültünk, és jött a szobabeosztás, amit nagyon rühelltem. Külön raktak a Ricsitől és a Hugótól. Nagyon-nagyon mérgesek voltunk. De aztán úgy meg tudtuk oldani, hogy Hugó átjöjjön. Egy szobában tehát így vagyunk: Én, Tóth Hugó, Farkas Lajos, Eke Dávid, Novák Dávid, Horváth Gábor és a mentor Fecó!

Volt egy Tortúra. Csapatokat kellett csinálni. Csapatok: Vadkancák, Borsodi Ászok, Minikék Izék, BSF! Adtak különböző feladatokat, és mászkálni kellett, le kellett menni a strand területére, stb… Takarodó volt 22:00-kor, de nagyon sokat röhögtünk Tóth Tivadar Hugó és Fecó közreműködésével.

Puzder Renátó

Támogatóink

Balatanoda

Balaton 2011.08.11.

Ma egy nagyon jó nap volt, birkóztunk a németekkel, és majdnem mindegyiket megnyertük, csak hogy ők erősebbek voltak, mivel, hogy már régebb óta birkóznak. Dani és Peti döntetlen mérkőzést produkált, meghívtuk a németeket egy kis bemutatóra, és tetszett nekik, a Kreatív1 csoport fülbevalókat készített a Kreatív2 pedig, átadta nekik, amit csináltak festményt, a Média csoport fényképezet és képeket is vetítettek, a Főző csoport pedig kókusz golyót csinált hát ennyi volt a mai délelőttünk.

Este 20:30-tól diszkó lesz és arra is meghívtuk őket, reméljük tetszeni fog nekik, hát ennyi a mai napról, de sajnos már holnap megyünk.

Reggel reggelizünk, és már megyünk is haza Borsodba, hát ennyi volt a Balatoni nyaralásunk, de nagyon jó volt. Nekem minden tetszett és jó volt, hogy meghívtuk őket.

Készítette: Pap Rajmund, Koták Dániel.

Teraszon

Jó napot kívánok!

Az első nap mikor megérkeztünk sirály volt, miután kiadták a szobakulcsokat ki kellett takarítanunk a szobákat, és mikor végeztünk lezúztunk a strandra. A víz pont jó volt, és még aznap este mi lettünk a Pursly-k, aminek nagyon örülök. A második nap már reggel 7-kor keltünk, és sietnikellet, hogy rendben legyen a szoba, mire jöttek ellenőrizni. Ezen a napon kezdődtek el a foglalkozások, én személy szerint a médiában vagyok, és tanulmányoztuk a fényképezőgépeket. Pont ezen a napon a főzőcsoport lecsót és vakarót készített nekünk, ami annyira finom volt, hogy a német barátaink is jóízűen ették. :)

Harmadnap elmentünk kirándulni, sok jó helyen voltunk, pl: Zánkán, a Tihanyi Apátságon és hajókázni.

A negyedik nap nagyban hasonlított a második naphoz.

Az ötödik nap reggel elmentünk kirándulni, és volt, aki strandolni. Az is nagyon tetszett, voltunk egy romos kolostorban és az ún. kőtengeren is.  Délután játszottunk érzékek iskoláját. Eleinte féltem, de a végén nagyon élveztem. Este megnéztük egy másik táborozó csoport előadását, akik egy-egy musical-ből mutattak részleteket. Az egyik kedvencem a herkuleses volt.

/by:Váradi Zoltán/

Köszönöm szépen hogy elolvastáék. :)))

Képek a balatoni nyáról*.*

sziasztok! Koták Dániel vagyok és pár képet csináltam ezeket a képeket pluszpontértr a csipet csapatnak....*.*

Balatoni nyár Csipet-Csapat módra

Balatoni nyarunk augusztus 6-án kezdődött és augusztus 12-én fog véget érni. Nagyon jó a táborban lenni, jól érezzük magunkat, jó a hangulat a szobabeosztás és a csapat.

Melyik a legjobb csapat?

A Csipet-Csapat- mondjuk mi a Csipet-Csapat tagjai. Ami igaz is.

Tagok: Csipkés Laura, Váradi Beatrix, Horváth Zsuzsanna, Váradi Szilvia, Harkály Adrienn, Koták Dániel, Papp Rajmund, Havasi Ádám és Váradi Ernő.

A csapat tanár tagjai: Preisz Leila, Endrődi Vincze, Malyár Alexandra

A csapat mentorai: Papp  Attila és Pappné Váradi Szilvia

A pontverseny állása: harmadik helyen: Pursly: 113,5 ponttal, második helyen a Fabot: 115,5 ponttal és első helyen áll a Csipet-Csapat 118,5 ponttal (per pillanat).

Csipkés Laura

A Borsodiak Balatonon

A tábor nagyon jó. Új gyerekekkel ismerkedtem meg. Nagyon kedvesek a mentorok meg a Bótaiak. A szoba beosztás jó lett, a lányok nagyon szépek ,és kedvesek xD.

A foglalkozások érdekesek sokat tanulok belőlük.

"Megtanultam főzni " . A víz nagyon jó csak annyi, hogy hideg ,hínáros a víz . "Megtanultam angolul". A napok fárasztóak, de nagyon. A verseyek elég jók ." Néha mi nyerük". A csapatok jól ősszetartanak. A tanárok segitenek ha valamit nem értünk. Kommunikálunk a Németekkel.

Bartók Márk

Balatanodai nyár

Ózd kistérségi diákok vagyunk. A Dr. Ámbédkar Iskola tanodaprogramjának résztvevőiként idén nyáron hét turnusban táborozunk Pálkövén. A blogon az élményeinket osztjuk meg.