Újra vízen a Titanic

Sziasztok, Váradi Dominik vagyok, Ózdról jöttem, és most a Balatonról írok nektek.

A barátaim nagyon szép hajót készítettek, a Titanicot, csak éppen kicsiben.

Nagyon örültek neki, hogy ilyen szép lett a hajó, megúsztatták a Balatonban is.

A csapatban benne volt Harkály Vilmos, Harkály Herkules, Pókos Richárd, Bari Leó, Botos Péter.

A partról nézték a turisták, hogy milyen szép a bárka. Ez a Titanic nem fog elsüllyedni!

Búcsúfotó és meglepetésdal

Búcsúzik a második putnoki és hangonyi turnus, nagyobb méretért katt a fotóra, amelyen (majdnem) mindenki rajta van.

Végül pedig következzen zenészeink és Bimbi meglepetésdala a foglalkozásvezetőkről a balatonfüredi csodakútnál.

Szöveg:

Emlékszel még, ugye, a balatoni hétre,
ahogy együtt úszott néhány jóbarát?
De nosztalgikus a nóta, mikor horkolásig szólna,
de Béla nagyott kapott, igazán.
Réka azért szólna, hogy ne menjünk le a tóra,
hanem csináljunk inkább tényleg dobokat.
De Marci megszólal, hogy menjünk inkább azonnal,
és Peti sárgát osztott, igazán.

E-mailben, e-mailben, Roland, küldd el a képet!
De Gábor bá, Gábor bá megelőzte, jajj, anyám!

Nézd meg, kérlek, mit Norbi festett képet, igazán.

Emlékszel még, ugye, a balatoni hétre,
ahogy együtt úszott néhány jóbarát?

Minden jót a többi táborozónak!

Sziasztok!

A Balaton - Balogh Vivi verse

A Balaton

A Balatonál lenni jó, mert sok a játék és ez vakáció, forgatunk sütünk, főzünk, táncolunk és drámázunk is kreatívan fűzünk poharakat és sajtot díszítünk.

Írta: Balogh Vivien:)

Teraszon

Jó napot kívánok!

Az első nap mikor megérkeztünk sirály volt, miután kiadták a szobakulcsokat ki kellett takarítanunk a szobákat, és mikor végeztünk lezúztunk a strandra. A víz pont jó volt, és még aznap este mi lettünk a Pursly-k, aminek nagyon örülök. A második nap már reggel 7-kor keltünk, és sietnikellet, hogy rendben legyen a szoba, mire jöttek ellenőrizni. Ezen a napon kezdődtek el a foglalkozások, én személy szerint a médiában vagyok, és tanulmányoztuk a fényképezőgépeket. Pont ezen a napon a főzőcsoport lecsót és vakarót készített nekünk, ami annyira finom volt, hogy a német barátaink is jóízűen ették. :)

Harmadnap elmentünk kirándulni, sok jó helyen voltunk, pl: Zánkán, a Tihanyi Apátságon és hajókázni.

A negyedik nap nagyban hasonlított a második naphoz.

Az ötödik nap reggel elmentünk kirándulni, és volt, aki strandolni. Az is nagyon tetszett, voltunk egy romos kolostorban és az ún. kőtengeren is.  Délután játszottunk érzékek iskoláját. Eleinte féltem, de a végén nagyon élveztem. Este megnéztük egy másik táborozó csoport előadását, akik egy-egy musical-ből mutattak részleteket. Az egyik kedvencem a herkuleses volt.

/by:Váradi Zoltán/

Köszönöm szépen hogy elolvastáék. :)))

Balatoni riport *.*

Lent voltam a Balatonon és megkérdeztem pár strandolót, hogy hogy érzik magukat.

Azt válaszolták, hogy jól érzik magukat, de főleg tetszik nekik Pálköve.

Még azt is mondták, hogy a Balaton vize hűvös, de jól érezték benne magukat.

Mind 3. strandoló ismer Borsodi rokonokat.

Azt mondta Richárd, hogy BORSOD Abaúj Zemplén megye szép és jó csak sok a munkanélküli

Valóban borsodban sok a munkára szoruló ember szerintem jó lenne, ha minden munkanélküli ember tudna dolgozni, de sokan dolgoznak és a munkájukat is szeretik.

A strandolók elmondták, hogy mit dolgoznak: Richárd kamionvezető, Magdi Tanító, Alexandra pedig tanuló.

A 2- strandoló szeret olvasni a 3-dik pedig, szeret kamiont vezetni.

Strandolók megengedték, hogy riportot készítsek velük és azt mondták, hogy a balogunkba belerakjuk a nevüket.Balaton

Éjszakai kísértetjárás

Második nap este kitaláltuk a lányokkal, hogy csinálunk egy kísértetes filmet, és felrakjuk facebook-ra.   Viki mesélt Kriszti volt a szellem, aki az ajtó mögött bújt el. Viki mesélte, hogy a kísértet kopogott ekkor Kriszti is kopogott. Levette magáról a lepedőt. Pont vége lett a játéknak, amikor hirtelen lekapcsolódott a lámpa. Nagyon megijedtünk és mindenki Xéni ágyára ugrott. Kiderült, hogy csak Attila bácsi volt, aki hallotta, hogy takarodó valamint lámpaoltás után még hangoskodtunk.  Amikor meg akartuk nézni a filmet meg tudtuk, hogy Tina semmit nem vett fel a történtekről. Ez egy vicces, ijesztő, de felejthetetlen élmény lett a számunkra. Ha szeretnétek látni ezt a filmet holnap reggel, megtekinthetitek itt.

Váradi Andrea, Koták Alexandra Letícia (PURSLY)

A nyári táborban!

Én nekem amióta itt vagyok jó formán pozitív érzéseim vannak.Nagyon jó strandolni ,jók a közös játékok minden ami van. Nagyon jó volt a Tihanyi kirándulás is.A szobánkban a szobatársaimmal nagyon sokkat poénkodunk! Esténként anyit nevetünk,hogy már egyszerre sok volna bárkinek.Jók a média csoport foglalkozásai.A balaton vize jó de van amikor hideg egy kicsit de ám nagyon nagy élményeket rejthet el az emberben ez a tábor.Jó itt lenni!!

/Jámbor Xénia/

Fabot

1.nap: Megrkeztünk
Megvolt a szoba beosztás és lepakoltunk a szobákba.Aztán egy fél óra múlva le mentünk a strandra.Visszajöttünk és játszottunk...csapatkvízt játszottunk.Utána takarodó volt és 11:00 lámpaoltás.

2.nap:

Felkeltünk 7:15-kor és felöltöztünk és 8:00-kor szoba szemle volt. Aztán reggeli és pár perc pihenő aztán reggeli eligazítás. Az egyik csapat lement a strandra, a másik pedig foglalkozáson vett részt.  A strandon nagyon jó volt, nagyok voltak a hullámok és játszottunk velük. Aztán aki lent volt a strandon az vissza jött és elkezdett főzni húsoslecsót! és sütöttem vakarót. Nagyon finom lett a kaja,ízlett mindenkinek. Utána volt egy fél óra pihenő , utánna játszottunk sokat, nagyon jó volt 10:00 takarodó, 11:00 lámpoltás.

3.nap:

Felkeltünk, 6:11 felöltöztünk és 7:00 szoba szemle. Utána reggeli , reggeli eligazítás és mentünk Tihanyba. Tihanyba felmentünk a Tihanyi Apátsághoz, ott bementünk a kolostorba. Utána mentünk a strandra, nagyon jó volt csúszdáztunk mindnyájan. Utánna kapott mindenki jégkrémet és mentünk hajókázni. Aztán vissza jöttünk de előtte kaptunk hamburgert vagy lángost, utána haza indultunk.

/Váradi Szintia/

Viszlát legközelebb !! :)

Balatanodai nyár

Ózd kistérségi diákok vagyunk. A Dr. Ámbédkar Iskola tanodaprogramjának résztvevőiként idén nyáron hét turnusban táborozunk Pálkövén. A blogon az élményeinket osztjuk meg.