Pálkövei élmények

Sziasztok, gyerekek, Farkas Zsolti vagyok, és szeretnék nektek mesélni a tegnapi kirándulásról, az élményeinkről. Keszthelyen  voltunk , és nagyon klassz volt.

Én a Vadászati Múzeumba mentem, mert az tűnt érdekesnek.  A buszon kellett eldönteni, hogy ki mit szeretne megnézni.

Aztán elmentünk ebédelni a molóra. Lángost ettünk meg hamburgert, és elindultuk a buszhoz, felszálltunk, es elindultunk a teszkóba venni kaját, mert ma nyársalunk.

Kitömött állatokat láttunk:  farkast , rókát,  nyulat,  bikát meg mindenfélé vadállatot, például oroszlánt, aztán madarakat, például varjút és sast. Utána elmentünk a  elmentuk a Festetics-kastély parkjába  játszani. Kérdéseket adtak, és meg kellett oldani.

Az volt az egyik kérdés, hogy hányszor érjük át a nagy fát. Hát öten bírtuk átölelni. Meg kellett találni egy költő szobrát is.

Este csináltunk egy diszkót, az is nagyon állati volt. Én nem voltam, mert büntiben voltam. Este rosszak voltunk, én meg a haverom. Az előző nap voltam, az nagyon jó volt. Szép lányok voltak, és nagyon klasszak voltak a zenék. Volt LL Junior meg diszkó a Coronita meg ilyenek. Meg vendégek is voltak nálunk.

Tegnap le akartuk menni fürödni, de nem tudtunk, mert nem volt valami klassz idő.

Hát nagyon kár, hogy nem mentünk le. Nincs valami jó idő, amióta megjöttünk. Még csak egyszer voltunk lent a parton, de nagyon jól volt, mert kellemes volt a víz.  Meg játszottuk a vízben, kidobtuk a havert a vízbe.

Este elmentünk vacsorázni, kolbász volt kegyérrel meg mustár meg kecsap.

Ma éjjel jól aludtam, nem volt semmi gond.

A legjobb pillanatok

Nekem eddig az volt a legjobb, hogy elmentünk a Festetics-kastélyba. Nagyon tetszett, érdekes volt, nagyon érdekes dolgokat láttunk a barátaimmal, és elmentünk sétálni. Találkoztunk egy bácsival, és harmonikázott, és nagyon tetszett nekem, és a barátaimnak is. Utána elmentünk enni a csárdába, az is nagyon jó volt, finom volt a hamburger, és a pizza is. Egy kicsit esett az eső, de nem is volt baj annyira.

Elmentünk megint sétálni, utána jött a busz, és hazavitt minket a táborba. Vacsoráztunk, nagyon finom volt. Aztána kiültunk a teraszra, énekeltünk, az is nagyon jó volt. Jött a takarodó, és este elkezdtünk zenét irni, utána álmosok voltunk és el aludtunk. Ennyi, sziasztok.

Váradi Simon

Félelem a múzeumban

Sziasztok!

Amikor mentünk a keszthelyi múzeumba, láttam egy tigrist, és azt hittem, hogy él, és elfutottam, és csak futottam és futottam. Utána mondták, hogy meg van ölve, és ki van tömve. Nem csak ez az érdekes, hanem láttam egy szarvasfejet, és azt hittem, hogy él, és kérdeztem, hogy hol van a többi testrésze. Aztán egy macska szaladgált, és kergette a nyuszit. Majdnem elkapta, de kivettem a kezéből a nyuszit.

Aztán a mozdonykiállitáson voltunk, és láttunk vonatmakettet, és azt hittem, ha rájuk ülök, akkor elvisznek Sihuhu-országba, de rám szóltak hogy nem szabad ráülni, mert icike-picike, és széttörik alattam.

Aztán visszamentem a tigrishez, és be dumáltam neki, hogy mire veri magát a kis akármi, de rám morgott, és elszaladtam, és annyit mondtam: áááá, segitség!

Seres Andrea

Balatanodai nyár

Ózd kistérségi diákok vagyunk. A Dr. Ámbédkar Iskola tanodaprogramjának résztvevőiként idén nyáron hét turnusban táborozunk Pálkövén. A blogon az élményeinket osztjuk meg.