Pálkövei élmények

Sziasztok, gyerekek, Farkas Zsolti vagyok, és szeretnék nektek mesélni a tegnapi kirándulásról, az élményeinkről. Keszthelyen  voltunk , és nagyon klassz volt.

Én a Vadászati Múzeumba mentem, mert az tűnt érdekesnek.  A buszon kellett eldönteni, hogy ki mit szeretne megnézni.

Aztán elmentünk ebédelni a molóra. Lángost ettünk meg hamburgert, és elindultuk a buszhoz, felszálltunk, es elindultunk a teszkóba venni kaját, mert ma nyársalunk.

Kitömött állatokat láttunk:  farkast , rókát,  nyulat,  bikát meg mindenfélé vadállatot, például oroszlánt, aztán madarakat, például varjút és sast. Utána elmentünk a  elmentuk a Festetics-kastély parkjába  játszani. Kérdéseket adtak, és meg kellett oldani.

Az volt az egyik kérdés, hogy hányszor érjük át a nagy fát. Hát öten bírtuk átölelni. Meg kellett találni egy költő szobrát is.

Este csináltunk egy diszkót, az is nagyon állati volt. Én nem voltam, mert büntiben voltam. Este rosszak voltunk, én meg a haverom. Az előző nap voltam, az nagyon jó volt. Szép lányok voltak, és nagyon klasszak voltak a zenék. Volt LL Junior meg diszkó a Coronita meg ilyenek. Meg vendégek is voltak nálunk.

Tegnap le akartuk menni fürödni, de nem tudtunk, mert nem volt valami klassz idő.

Hát nagyon kár, hogy nem mentünk le. Nincs valami jó idő, amióta megjöttünk. Még csak egyszer voltunk lent a parton, de nagyon jól volt, mert kellemes volt a víz.  Meg játszottuk a vízben, kidobtuk a havert a vízbe.

Este elmentünk vacsorázni, kolbász volt kegyérrel meg mustár meg kecsap.

Ma éjjel jól aludtam, nem volt semmi gond.

Strand és tánc

Bogdán Péter vagyok, a strandról írok. Az első nap már barátkoztam, a barátaimat úgy hívják, hogy Beri Kristóf és Seres Andrea, aztán mentünk le a partra és jót úsztunk. Másnap megint mentünk le a partra, olyan jegek voltak, mint az ujjam, hideg volt, de hűsítő.

Aztán mentünk a diszkóba, táncoltunk. Nagyon nagyon jót táncolt Marci bácsi is, amikor mentünk be, Kristóf majdnem kipukkant a nagy nevetéstől.

Rejtélyek a Balatonon

Tegnap az éj leple alatt kiosont három ifjú garázdálkodni.

Tegnap reggel 6 órára kellett volna elindulni de 6 óra 30 és 7 óra között indult. Amikor megérkeztünk Pálkövére, lementünk a strandra. De jött egy viharfelhő, és ki kellett jönni a vízből. Most itt vagyunk Pálkövén, a kreatív csoport lent van a strandon, a médiacsoport épp egy klipet állít elő, a főzőcsoport pedig főzi a gulyáslevest. Az út is nagyon jó volt ide a Balatonra. És nekem nagyon jó itt a strandon. Van egy jó fej táborvezető, akit úgy hívnak, hogy Marci.

Ja, és a három fiú pedig kikent egy másik fiút fogkrémmel, és bekopogtak más szobájába.

Gáspár Erik

A nyári táborban!

Én nekem amióta itt vagyok jó formán pozitív érzéseim vannak.Nagyon jó strandolni ,jók a közös játékok minden ami van. Nagyon jó volt a Tihanyi kirándulás is.A szobánkban a szobatársaimmal nagyon sokkat poénkodunk! Esténként anyit nevetünk,hogy már egyszerre sok volna bárkinek.Jók a média csoport foglalkozásai.A balaton vize jó de van amikor hideg egy kicsit de ám nagyon nagy élményeket rejthet el az emberben ez a tábor.Jó itt lenni!!

/Jámbor Xénia/

Harmadik nap a Balatonnál – A nagy kirándulás

Reggel, mikor fölkeltünk, elkezdődött a szobák közötti szobatisztasági verseny. Nagyon jó helyezést értünk el, bár nagyon szorosan alakultak a pontszámok.

Öt perc szabadprogram után azon a helyen találkoztunk, ahol a megbeszélések szoktak lenni. Itt fölkészítettek minden csapatot a kirándulásra. Elmentünk reggelizni, nagyon ízlett mindenkinek a reggeli. Majd elindultunk Tihanyba, a Tihanyi apátsághoz. Útközben megálltunk egy helyen, ahol szép lovak voltak. Nagyon tetszett a Tihanyi apátság épülete. Fentről gyönyörű kilátás nyílt a Balaton vízére. Az apátságnál nagyon jó fotók készültek.

Miután mindent megtekintettünk, megpihentünk, és a zánkai strand felé vettük az irányt. Útközben megálltunk, és mindenki elfogyaszthatott egy finom lángost vagy hamburgert. Utána elindultunk a buszhoz – séta közben sok érdekes dolgot láttunk.

Amikor megérkeztünk a strandra, mindenki fürdőruhát vett fel. Belementünk a vízbe, ez mindenkinek kellemes volt. Jól éreztük magunkat a vízben, sokat bohóckodtunk és nevetgéltünk. Minderről sok fotót készítettek a dráma-média csoport riporterei.

Miután kijöttünk a vízből, mindenki kapott egy jégkrémet, s amíg elfogyasztottuk, addig napoztunk. Majd átöltöztünk és visszamentünk a buszhoz.

Utána elindultunk egy egyórás hajóútra. A kikötőnél a tanárok és a mentorok tartottak egy eligazítást arról, hogy hogyan viselkedjünk a hajón: mi biztonságos és mi nem az. Majd fölmentünk a fedélzetre, s minden helyiségét megtekintettünk.

Nagyon jó érzés volt egy óra hosszát hajózni a Balatonon! Erről is sok fotót készítettek a dráma-média csoport riporterei. Felmentünk a kapitányhoz is, bemutatkoztunk, s interjút is készítettünk vele.

Amikor visszaérkeztünk a kikötőhöz, kiszálltunk a hajóból. Visszamentünk a buszhoz, s visszaindultunk a pálkövei táborba. Itt még volt egy közös esti programunk. Énekeltünk két óra hosszáig – közben nagyon jól éreztük magunkat. Doboltunk, csörgőztünk.

Aztán eljött az alvás ideje. Ez egy nagyon különleges nap volt!

Oláh Dávid

Hajókázás a Balatonon

Reggel 7:15-kor felkeltünk, megreggeliztünk és elmentünk kirándulni Tihanyba és Zánkára.

Láttunk szép lovakat és templomot, ami lassan 1000 éves lesz. A templomtól pár méterre volt egy rész, ahol ha régen kiabáltak, 12-szer hallották vissza, de mivel házakat építettek a dombra, így elveszett a visszhang. Aztán nagyon sokat gyalogoltunk, de megérte, mert szép volt a látvány.

Zánkán strandoltunk, mindenki nagyon jól érezte magát. Majd később elmentünk hajókázni. Ez egy különleges élmény volt, mert a legtöbben most hajókáztak először életükben. Volt köztünk olyan is, akinek hányingere volt.

Visszatérve a partra, elmentünk ebédelni. Volt, aki lángost evett, és volt, aki hamburgert. Mikor mindenki megebédelt, hazamentünk és csapatokat alakítottunk. Volt, aki focizott, volt aki röpizett, és volt, aki zenélt.

Ezekkel a programokkal telt el a napunk. Nagyon izgalmas és felejthetetlen nap volt számunkra.

ÉS MOST MINDENKI HAPPY :)

Baranyi Patrícia és Kótai Gabriella

A tihanyi kirándulás

Reggeli után elindultunk a táborból a busszal. Még akkor lehetett választanunk, hogy hová menjünk kirándulni, amikor a kazincbarcikai uszodában voltunk úszásoktatáson. És mindenki egyhangúan Tihanyra szavazott, mert mindenkinek az tetszett a legjobban.

Amikor megérkeztünk Tihanyba, nem mindenki egy helyen szállt le. Az én csoportomat a partnál tették ki.

Utána a tanárokkal és a többiekkel elindultunk a Tihanyi apátsághoz. Nagyon hosszú volt az út, de attól még jó volt. És mikor megérkeztünk, nagyon szép volt a kilátás: sok hajó volt meg szörfösök. És a templomnak gyönyörű tornyai és szobrai voltak.

Utána meg elmentünk a tihanyi strandra. Az elején nem mindenki mert belemenni a hideg vízbe. De a végén, amikor a bőrünk megszokta már azt a hőmérsékletet, akkor pont klassz volt.

Mindenki jól érezte magát, de utána már mennünk kellett, mert indult a hajó. Mondjuk nekem jobban tetszett a hajózás, mint a strandolás, mert a hajóról szebb volt a kilátás.

Amikor a hajózásnak is vége lett, akkor elmentünk kajálni. Nem mindenki evett egyformát. Volt, aki hamburgert evett, és volt, aki lángost.

Utána elindultunk a busszal, visszajöttünk a táborba, majd lepihent mindenki. Én is nagyon elfáradtam a kiránduláson. Amikor visszaértünk, elmentem pihenni a szobánkba. Egészen a vacsoráig aludtam.

Németh Andrea

Balatanodai nyár

Ózd kistérségi diákok vagyunk. A Dr. Ámbédkar Iskola tanodaprogramjának résztvevőiként idén nyáron hét turnusban táborozunk Pálkövén. A blogon az élményeinket osztjuk meg.